Subject: FW: 15 km 59,0-59,9 jalgratta- ja jalgtee projekt, 2.etapp
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 14:50:13 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks (2.etapp), korduv.

Tervitades

Merike

From: Artjom Larjušin <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 15, 2025 2:17 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Valdo Jänes <[email-masked]>
Subject: 15 km 59,0-59,9 jalgratta- ja jalgtee projekt, 2.etapp

Tere,

Sain kätte teie märkusi Kehtna kergtee 2.lõigu kohta:

1.	Mõlemal riigitee alusel truubil (km 59,718 ja km 59,869) tuleb
otsakindlustused uued teha ja seest puhastada. Palun lisada info
seletuskirja.

Asendiplaan korrigeeritud, seletuskirjas täiendatud pt. 3.5.2 Truubid, p.2

2.	Silma jäi km 59,869 juures mingi betoonkaev,düüker vmt.
Asendiplaanil ei ole selle osas mingit märget. Kas see säilib, mis see
üldse on?

See on ilmselt vana parandussüsteemi kraavikaev restiga. Asendiplaan
korrigeeritud, seletuskirjas täiendatud pt. 3.5.1 Kraavid, p.3

3.	Kehtna kergliiklusteedel võiks olla ka telgjoon ette nähtud
(värviga), siis on liiklejatel lihtsam tajuda, et kas ikka õigel
liiklussuunal.

Lisatud kergtee telgjoone kattemärgised, Lõik 1. samuti täiendatakse.

4.	Jalgratta-ja jalgtee kavandamisel riigi omandis olevatele 15
Tallinn-Rapla-Türi tee L9 (29201:001:0624) ning 15 Tallinn-Rapla-Türi tee
(29202:004:1157)  maaüksustele tuleb koostada IKÕ plaanid.

IKÕ joonised saadetud eraldi tutvumiseks.

Saadn EHR-i väliselt korrektuuri, et saaks hiljem juba teie poolt
eelnevalt heakskiidetud versiooni panna.

Lugupidamisega,

Artjom Larjušin

Juhatuse liige, Vastutav spetsialist

RoadArt OÜ  (reg. 16810706)

Teede projekteerimine ja nõustamine

MTR reg. nr. EEP004975, EPE001601

Tel: +372 56634050

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.